مسجدپنج تن آل عبا

کانون عمّار و پایگاه مدافعان حرم

مسجدپنج تن آل عبا

کانون عمّار و پایگاه مدافعان حرم

مسجدپنج تن آل عبا

مرحوم بانی مسجد،خیراله شکوهی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

چشم ها که گرفتار رنگ ووارنگ دنیا شود دل دربند نیاز و خواهش های نفس می شود. زمانی می رسد که دل تنگ می شود و در جستجوی مؤمنی برای رهایی از قیدوبندها برمی آید و چه جایی بهتر و زیباتر از درگاه عشق لایزال ابدی که ریسمان محبتش از ازل تا به ابد کشیده شده است . کافی است دست دراز کنی و به آن چنگ بزنی تا با رهایی از بندها و گره های دنیوی در دایره عشق بیکران ابدی رها شوی.

 در فراموشی ذهن و سختی دل باز هم حضور و خشوع در محضر عشق می تواند راهی برای نجات و آغازی دوباره باشد.

مسئول هیات امناء مسجد پنج تن آل عبا کوی آیت الله غفاری  از برگزاری پرشکوه مراسم معنوی اعتکاف در مسجد پنج تن آل عبا  خبر داد و گفت: در این مراسم بیش از 60  نفر از نوجوانان  اعضای  کانون فرهنگی هنری عمار و پایگاه مدافعان حرم حضور یافتند.

مسئول هیات امناء این مسجد در پایان مراسم اشاره کرد: در فرهنگ اسلامى روى آوردن به اعتکاف، علاوه بر بهره بردارى از فیض معنوى آن، جهاد مقدس نیز شمرده مى شود و این مراسم عبادى معنوى، نقش بسیار مهمى در تهذیب نفس و جهاد اکبر دارد.

در این مراسم معنوی بیش از چندین نوع برنامه در این سه روز تدارک دیده شد که باعث جذب بیشتر نوجوانان به این مسجد شد که از جمله این برنامه ها سخنرانی حضرت آیت الله معصومی حجت الاسلام والمسلمین لقمانی ،حجت الاسلام والمسلمین احمدی ،حجت الاسلام والمسلمین ایوب زارعی (فرمانده پایگاه مدافعان حرم ) ، نمایش فیلم های جشنواره عمار در 20 قطعه  پویانمایی  توسط آقای امیرخاکسارپور، 10 نشست و هم اندیشی ، 5 جلسه پرسخ و  پاسخ ، مداحی و روضه خوانی در شب شهادت حضرت زینب سلام الله علیها و برنامه های دیگری که مختص رده سنی نوجوانان باشد ، انجام شد.

در پایان خانواده همه ی معتکفین با اهداء گل و هدیه به معتکفین از فرزندان خودد پذیرایی کردند

برای دیدن عکسهاروی ادامه مطلب کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۴۱
خادم khadem

بوی باران ; بوی سبزه ; بوی خاک
شاخه های شسته ; باران خورده ; پاک
آسمان آبی و ابر سفید , برگهای سبز بید
عطر نرگس , رقص باد نغمه شوق پرستوهای شاد

یک نفر همراه باد
  آن یکی همسفر شعر و شمیم
  یک نفر خسته از این دغدغه ها
  آن یکی منتظر بوی نسیم
  همه هستیم در این شهر شلوغ
  این کفایت که همه یاد همیم
 * عیدتون مبارک*

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۳۴
خادم khadem